středa 25. března 2020

In Virus Veritas

Myslím, že jsem před královským Virem (La corona, koruna, královský) málo miloval svět. 


foto.autor

Cítím to v srdci. Mé srdce bylo zamčené. Až genetický kód viru zapadl do zámku mé srdeční komory. Nikdy předtím by mne nenapadlo milovat pouhý  vzduch, skotačící průzračné molekuly kyslíku, jak se s radostným výskotem ženou do mých vyprázdněných plicních sklípků. Když mám na sobě roušku více než 15 min, zatoužím po plném nádechu. Po vzduchu, po daru dechu, který je mi poprvé v životě odebírán. 

Myslím, že jsem před virem byl k sobě přísný. Stále jsem se někam hnal. A to dělají lékaři, když je někdo nemocný. Ženou ho na různá vyšetření. Nyní sám sebe nikam neženu. Co mohu jsem v přírodě a zjistil jsem, že žiji v naprosto úchvatné krajině. (Klatovsko). Nejsem nikým a nikam hnán, začínám být zdravý jako nikdy předtím.

Myslím, že jsem před virem zbytečně žral. Teď si vařím tak akorát. Baví mne dělat větší nákupy, abych třeba týden nemusel do obchodu. Myslím, že v obchodě bych neměl být zdaleka každý den. Je to vyčerpávající prostředí, asi proto tam hraje pro jistotu relaxační hudba.

Myslím, že jsem před virem zbytečně létal. Roznášel jsem se po světě. Infikoval jsem mnoho zemí. Nyní cestuji za humny mého města a je to krásné. 

Myslím, že jsem před virem byl hodně zavirovaný. Mnoho virů z vnějšku se pokoušelo napadnout mou mysl. Byly to média, média a média. Nyní médiím nedávám téměř žádnou pozornost. Všiml jsem si, že se staly hlásnou troubou virové chiméry. Vytvořily atmosféru virového breakdownu. A v mém městě přitom není jediný nakažený. 

Myslím, že před virem jsme se měli opravdu špatně. S planetou to šlo dolů. Nikdo nebyl schopný změnit své chování, aby se Země dokázala nadechnout. Panovala zde velmi špatná situace. Nyníj máme dobrou šanci, že se z této tíživé situace společně dostaneme. 



Myslím, že vir nám ukázal, kdo jsme. 


Obzvlášť bílému člověku. Ten vždy někam dorazí, v jednotlivcích, v jediné loďce, a pak se začne množit. Kopíruje se. A další a další mutuce. Tisíce příchozích. Zahltí nové prostředí a začne ho požírat, až na místě odejdou plíce té krajiny. 

Homo virus. 

Takže nic zvenčí nás nenapadlo. Sami jsme virem, také chceme žít, množit se a prosperovat. Jako každý jiný vir. Virová nákaza přišla zevnitř. Z nejvnitřnějších útrob nás samotných. Dostali jsme čistouskvoucí zrcadlo. 

Až do něj vzhlédneme znovu, neměli bychom být už tak zavirovaní jako dosud. Pak bude moci přestat zrcadlit. 




Video je vyjádřením synchronicity, kde stojí "kaple" naší civilizace a jak s ní naložíme dál. 


______________________________________________________



Hledej dál, co stojí za virem: 

https://www.thea-benodis.cz/l/co-nam-prinasi-energie-korona-viru/

https://ografologii.blogspot.com/2020/03/koronavirus-jako-posel-zivota.html

http://www.cenekrosecky.cz/2020/03/20/konstelace-koronavir-italska-verze-jako-symptom/

Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat