středa 15. ledna 2014

Fenomén 1111: frekvence nové reality

Dostávám zakázku na e-mailing k akci, která má vyvrcholit dne 11. 1. 2014. Všimnu si, že datum obsahuje 1111 a zpozorním. Vím, co ta číselná frekvence znamená a je to jedinečná příležitost si ověřit, zda naše realita může být skutečně kódovaná do jasně čitelných číselných struktur.

Odevzdávám zakázku a rozhodnu se projet svým vozem k jednomu svému oblíbenému místu. Rituálnímu a magickému. Vždy, když si mě toto místo "zavolá", prožiji zde něco zásadního, co zpravidla významně ovlivní můj život. Je to pověstmi opředené místo. Růžový palouček. Nachází se tam památník se jménem J. A. Komenského. Vše je podrobně popsáno v připravované knize Synchronní svět. Nasedám do auta a všimnu si, jaký ukazuje počet ujetých kilometrů: 111,1. Zásah číslo 1. Je večer, několik minut poté, co jsem odevzdal zakázku na 11. 1. 2014. Ujedu jen pár metrů a číselník se překulí na 111,2. Vskutku skvěle vyměřeno.

Druhý den mi pípne telefon: Na váš účet přišla částka 1111. Zásah č. 2. Ve skutečnosti jsem takovou platbu neměl dostat, odesílající tak ale prostě zvolil.

Jsem poprvé na místě, kde má 11. 1. 2014 proběhnou zmíněná akce, je to pracovní dopolední schůzka, řešíme detaily akce. Opustím hotel a venku se jen tak zběžně dotknu telefonu, chci vědět, kolik je hodin: 11:11. Zásah č. 3.

Pokud se vjemy opakují potřetí považuji "zpravodajství" za mimořádně silné, dalo by se říci, za trojediné, tedy boží. Začínám si uvědomovat, že to, co mi tato číselná frekvence přináší, bude v mém Bytí přelomové.

Natáčím rozhovor pro Expresrádio 90,3 FM o své cestě do Finska, kde jsem se seznámil s atmosférou celosvětové food mánie Restaurant Day, kterou v Praze organizuji. Opouštím studio a reportérka řekne: Rozhovor půjde 11. 11. v 11 h. Cuknu s sebou a přeptám se znovu na datum a čas. Ano, odpoví, to je dobré znamení, že?

Zásah, ne, bombastická trefa č. 4.

Každý den fotografuji, je to moje vášeň, skončím svoji ranní foto procházku a všimnu si počtu snímků v přístroji: 1111. Je to poprvé, co můj přístroj dosáhl tohoto počtu snímků, mám ho asi dva měsíce. Zásah č. 5.

Číslo 1111 či 11:11 jako kód je světově proslulý, obrovský psychický fenomén, jakýsi úvod do synchronního vnímání světa přes numerologické značky, symboly. Jestli považujete takový opakovaný výskyt stejného čísla během několika dní za normální, nezlobte se, ale podle mě, jste paranormální.

1111 je synchronicita.

To znamená, že to nejste vy, kdo ji hledá, ale že synchronicita si našla vás. 

"To číslo vidím všude, děsí mne to."
"Když jsem se dostal z rakoviny, začalo se kolem mě všude objevovat."
"Kdykoliv se podívám na hodinky nebo mobil je tam 11:11, jsem blázen?"

Tisíce lidí ve světě sdílejí zkušenosti s touto číselnou sekvencí a na základě pozorování REÁLNÝCH životních událostí je dnes k tomuto kódu empiricky přiřazeno:

Je to brána, přelom, přechod do Nové fáze. Zpravidla dochází k zásadním změnám v osobním nebo profesním životě. Jedničky přinášejí nový začátek, nezávislost, vyjadřují individualitu, jsou nositelky iniciativy, odvahy a síly, tvořivosti, štěstí a naplnění. V největší intenzitě mohou přinést totální restart, znovuzrození.

Označují vstup do období, že jsme schopni tvořit vlastní realitu svým myšlením a záměry. 

Pro ty, kteří ještě občas sklouznou k nepřátelskému pojetí vesmíru jsou také výzvou doladit své myšlenky tak, aby byly jednoznačně pozitivní.

Další lidé popisují tento jev jako začátek období svého Probuzení, jakýsi Awaking Code, kdy poprvé dostali klíče od svého podvědomí. Kdy se díky tomuto jevu duchovně otevřeli. Často se pak stává, že tato původní sekvence je nahrazena dalšími, jinými číselnými kombinacemi. Obecně pak již proud synchronicit již nejde zastavit a vnímání světa je již navždy proměněno.

Někdy tento číselný jev doprovází skutečnost nejen, že jsme na dobré cestě, ale že se přímo dotýkáme našeho nejvyššího osudu a naplnění. Že plníme životní poslání, úkol duše. Jaký to dar!

Pokud vám 1111 vpadnou do života při plánování nějakého projektu nebo změn v životě, je to jednoznačně zelená pro vaše záměry. Na nejvyšší možné úrovni. Jste požehnáni!

Já osobně vnímám 1111 jako scénu z Matrixu, kde cokoliv jste si přáli, je před vašimi zraky přímo zhmotňováno.

Nelze dostatečně zdůraznit, že realita vniká zevnitř.

Vydržte, udržte si směr a jen sledujte, jak se vnější realita ohýbá přesně podle vašeho vnitřního nastavení. Jak směšné potkat někoho, kdo tvrdí, že jeho situace vzniká neustálým proudem smůly přitékající jen a jen zvenku. A jen a jen k němu.

Máte sen? V tom případě máte i potenciál ho uskutečnit. Proto váš soused má jiný sen. Vesmír rozděluje Sny podle možností snícího. Není blbý. Bude dávat vegetariánovi sen o vyhlášených argentinských steacích ve skvělé vlastní restauraci?

Ne. Váš sen čeká na vás. Jen sněte a konejte.

foto: Kamil Novotný

Dívejte se na svět pohledem Vašeho snu a uvidíte nebe, světlo a rozkvetlé stromy. Zbytek nestojí za řeč.

Myslíte, že tu jsou nějaké limity? Nějaké hranice? A kdo by je asi stanovil? Poradní mix učitelů, strejdů a paní od vedle? Oni vás mohou měřit jen tak, kam sami dosáhnou. Vaše limity si stanovujte sami.

Mít sen je o tom být praktický. Každý detail má smysl. Vlastně vás v tuto chvíli od světového úspěchu může dělit pouhé 1%.

Sleduj pozorně, kde sídlí tvůj největší strach. Tam je zdroj tvé obrovské energie. Strach uvolněný z těla má pak nezlomnou tvořivou sílu.

Opusť veškeré představy ostatních a společnosti, kdo a jaký by jsi měl podle nich být a staň se svobodným. Jestli cítíš, že Tvé místo je být světovým speakrem, zaujmi ho. To je jedno, že ti tvoje teta nerozumí. Být svobodný je tvé právo od narození. 

Kdo má problém, že by snad čísla mohla něco vyjadřovat, připomínám slova Pythagora, že vše ve vesmíru je matematicky přesné a že každé číslo má svou vibraci a svůj význam. Euklid prohlásil, že Zákony přírody nejsou nic jiného, než matematické myšlenky Boha. Ostatně vašemu skepticismu je právě konec. Vaše vědomí již přijalo informaci (ne náhodou jste dospěli k tomuto textu) a jste svým způsobem právě iniciováni. Záhy neobvyklá čísla začnou vstupovat do vašeho vědomí a sami se budete snažit odhalit jejich význam.

Vše ve vesmíru je od základů vibrující energie a různé číselné kódy nám odhalují charakter jednotlivých frekvencí.

Prosím, napište mi vaše zkušenosti, obohaťte dosavadní výklady sekvence 1111 či jiných kombinací o vaše pozorování. Pomůžete tak ostatním.

A pak se to stalo. Uprostřed záplavy jedniček, jsem dostal nový job. Bylo to 2. 1. 2014.
Jenže docela zvlášťně:

Firma:
Dobrý den, nabízíme vám tuto pozici, v podstatě tu není jiný kandidát, máte totiž jako jediný synchronní mysl.

Pozici jsem obdržel výsostně na základě faktu, že má mysl pracuje synchronně! Jenže Já jsem vaše druhé Já, odrážím jen proces Celku. To, co se týká mě, týká se i Vás.

A tak tedy:

Toto je konec levohemisférového světa. Děkujeme Ti, bylo to skvělé, co jsi pro nás vytvořil. Ale jsi předvídatelný. Nový svět již nebude tak lineární, jasný, určený a předvídatelný. Tituly levé hemisféry jsou výborné a jděte za nimi. Jenže jak se ale odlišit od dalších stovek souměrných inženýrů a magistrů? Jediným způsobem. Získejte ještě titul pravé hemisféry. Buďte Doktor Intuice.

Já jsem například PhDr. Inc. Kamil Novotný - Proklatě hodně Doktor intuice. Pět let jsem strávil každý den ve fotokomoře a také vydával "básničky". Pak jsem v bytě provozoval meditační centrum. Příbuzenstvo si mě už zařadilo. "Hezký, ale co z toho..."

Jenže ouha. Levá hemisféra je málo. Celý život vám tvrdili, že když se "špatně učíte", že nejste inteligentní. Vzala si mne učitelka na základní škole stranou a varovala mě, že na Gymnázium nemám. Zvláštní forma pedagogiky: Nepovzbuď a zadupej.

O několik let později zakládám nakladatelství a dovádím své první žáky k Absolutoriu na Vyšší střední škole. Oceňte Vaši inteligenci! NIKDO ji nemůže hodnotit. Ještě jednou: Oceňte tady a teď Vaši úžasnou, unikátní, božskou inteligenci. Je naprosto dokonalá. NIKDO nemůže přijít a říct o ní, že není. Takový člověk je sám značně poškozený. .

Svět je plný lidí uzavřených v levé hemisféře, postavili kolem nás všechny ty krabice a léčí nás tím, že naše prvotní potíže převálcují vedlejšími příznaky. Vytvořili prostředí, ve kterém se udržitelně nedá žít. Lid levé hemisféry. Patřil jim svět. Platili si nás a dávali nám drobné. Jejich svět končí. Hemisféry se vyrovnávají. Přichází čas spolupráce a propojení. Bude zde více žen, barev a umění.

Celý svět se začal přeorientovávat. Přišel čas ocenit vaší skutečnou inteligenci, ne tu měřenou levohemisférovým pravítkem. Je konec podceňování.

Mnozí z Vás se ještě bojí skočit. Smutek a strach tě oddaluje od cíle. Jak to, že jsi přerušil ty masáže, co jsi rozjel? Přestaň se sabotovat!

Věř, že vše je na dosah a hle, ono to přichází!!!

Když neočekáváš dobré věci, můžeš mi vysvětlit, jakým způsobem si je chceš přitáhnout do života?

Očekávej hodně peněz. Samozřejmě, žijeme v nové době. Ta nejlepší kariéra leží právě tam, kde Ti všichni ukazovali, že je to nesmysl. Všichni novodobí milionáři a miliardáři budou z oblasti intuice, poznání, moudrosti.

Všimni si, že ti, co Tě varovali, mluví o krizi, zatímco Ty ve své tvořivosti nevíš, kam dřív.

A tak cvič intuici. Aby jsi se udržel na Nové Zemi. Sto inženýrů je předvídatelných, my potřebujeme jenom jednoho, který to udělá jinak, intuitivně.

Pokud jste již do toho skočili a nic, tak jste skočili málo. Vždy budete zachyceni. Každý skok měl smysl. Na to jste dost chytří, než abyste dělali věci beze smyslu.

Jste první v rodině, kdo to dělá jinak. Je to nevychozená cesta. Tvoříte ale nový svět. Proto jste sem přišli. Ne, abyste opakovali cesty rodičů. Máte obrovskou podporu. Třeba i pomocí 1111 :)

"Zbláznil ses? Kdy už jsi najdeš něco normálního?"

Nebylo pro mne jednoduché jen tak rok blogovat, všichni přece chodí do práce. Ale jen díky blogu mám absolutně skvělý projekt. Na mém novém Vision Boardu jsem si naráz mohl odškrtnout hned tři hesla Na vrcholu, Prestige a Peníze. Nikdy by mě ani nenapadlo, že bych mohl dělat něco tak tvořivého, přínosného a lukrativního. Ale věřil jsem v sebe a udržoval směr. Malá vsuvka: pro mne osobně, není nijak zajímavé, se tu takto prezentovat, v podstatě se mi dostává třech reakcí. Třetina skutečnostem, tedy mým osobním zážitkům, které uvádím na Synchromysli nevěří, třetina závidí a třetinu to inspiruje. Ale jak to mám dělat lépe? Jedno z mých dalších hesel na Vision Boardu je: Nejlépe se změny ukazují příkladem.

Jsem šťastný, že pokud prezentuji cestu za největším osudem a naplněním, sám ji dosahuji.

Je váš průvodce hubnutím svěží postavy? Tak vidíte, buďte opatrní.

Zpět:

Víte, co vás brzdí? Pocit viny. Viníte se, že víte víc než ostatní. Investujete do sebe a ještě se za to obviníte.

Je strašné, jak marníte vzácný čas. Ego vám říká: Buď lepší, kup si ještě jednu knihu, potřebuješ ještě tento seminář. S kým soutěžíš?

Copak nechápeš, že už jsi dobrý v tom, v čem už jsi dobrý?

Takhle tě ego může srážet celý život. Aby ego pracovalo pro tebe, uzdrav ho, integruj svou osobnost, pak se o něj budeš moct opřít a milovat ho. Ano, milovat! Tak dlouho ti o něm špatně vyprávěli, až tě napadlo jediné: musím ho zabít! Zdravé ego slouží zájmům Celku, bez ega si nekoupíš ani rohlíky. Prodavačka se ti bude smát. Takže je to tady:

Je čas otevřít to poradenství, spustit blog, otevřít živnostenský list, dát o sobě vědět. Kdo to za Tebe udělá? Jak se svět dozví, že jsi?

Nestyď se. Jsi pionýrem. Vidíš světlo tam, kde ho jiní nevidí. To je tvůj dar. Jsi potřebný, aby jsi to tady změnil. Celku ani tak neuškodí, že jsi podle Tebe něco spletl nebo snad provedl něco proti právě dohodnuté morálce. Celku by ale hodně chybělo, kdyby jsi NEUDĚLAL to, co tu dělat máš.

Aha, Vám se do toho nechce? Pomyslete, kolik lidí na planetě by plakalo štěstím, kdyby mohli provádět Vaši věc. Místo hladovění. Z jejich pohledu jsi hovado.

Podívejte se, jak pracuje šotek jménem Nemáš Nato:

 - Sen je o štěstí, prostě všichni ti, co uspěli, měli štěstí. Počkám si tedy na to, jestli přijde. Když ho nebudu mít, říkal jsem to, smůla.

A tak čekáte celý život na štěstí a jednoho dne je vaše čekání konečně u konce. Umřeli jste. 

- Jasně, ale když tamti ostatní jsou géniové, to se to pak jde za svou vášní. Ups, kdy přesně jsi ztratil vědomí své vlastní geniality? Já vím, nejpozději na základce, oprav si to. Ty jsi geniální. Nejvíce ve tvé cestě za vizí. Naprosto. Nepochybně. Zcela.

- Nejstrašnější past: Já jsem přece obyčejný člověk. Nejsem jako ti šílenci, co mění svět a neznají překážek. Já jsem takový dobrák, víte, oni, když si přečtete jejich biografii, rozhodně nebyli normální. Přeháněli to.

Ne, oni jen šli za svou vášní. Jsou to obyčejní lidé jako ty.

Kde je moje Vášeň? Vášeň nevymyslíš. Ptej se svého srdce a intuice. 

A teď to přijde:

Přece, když budu fakt makat, dřít ještě víc, než dřu teď, tak to tak nějak přijde. Přece ta firma si musí všimnout, kolik jí dávám. Asi už příští rok. Možná později, nevadí. Ale základ mám. Dřu se jako mezek.

Ale to jsou dozvuky starého světa. Svět se mění. Prostě zahoď to, v čem tě vychovali.

Jen si všimni, že takhle ale makají všichni. Je to proslulý krysí závod. Na začátku bludiště jsi udělal chybu. Minul jsi cestu s ukazatelem: Za svou vášní a snem.

Oddělte "zajímání se" od vášně. Od úplného pohlcení. Tolik věcí vás už zajímalo a zase jste je nechali být. Vzali byste si člověka, který vás zajímá nebo vedle kterého vás zachvacuje vášeň?

Střih: Děti, rodina, přátelé stojí u vašeho hrobu. Všichni civí na náhrobek: "HODNĚ JSI DŘEL. ODPOČÍVEJ V POKOJI. Děti si vrývají nápis do pamětí. Jedno je jisté. Chtějí za každou cenu zopakovat tátův vzor. Je to opravdu to, co chcete svým příkladem předat vašim dětem?

Další váš podraz na sama sebe:

Vy tu vášeň znáte! Ale neoddali jste se jí.

No jo, hrdinové. Vaše rodina, přátelé, prostě tak nějak lidství je vám víc. Je to jen vaše přesvědčení. Výmluva. Není třeba nic obětovávat. Ve skutečnosti je to přesně naopak. Cesta za snem by vám přinesla větší naplnění v rodině, opravdovější přátele a ve finále i více času pro ně. Ne, neslyšíte mě. Tak dřete dál.

Tohle nezapomenete:

Používáte dětí jako štít.

A pak se stane. Vaše dítě za vámi přijde a oznámí vám: Mám svůj sen. A vy mu ho rozdrtíte. Nemůžete jinak, během života jste přece pochopili, jak to chodí. Znáte všechna "ale" nazpaměť. Možná, že si pomyslíte, mohl bych, ale právě pro tebe, milé dítě, to nešlo. Zneužíváte rodinu. Vidím vám až do hlavy. Co myslíte, vycítí vaše dítě takový tento váš občasný pohled na něj nebo ne? Jste součástí budování viny na tomto světě. Proboha, zastavte to!

Vydejte se za svou Vášní dnes, TEĎ, udělejte za tepla první telefon, že to berete. Objednejte si grafika. Postavte web. Rozešlete e-mail známým, že už zase masírujete. Že už jste ofiko fotograf.

Stále na něco čekáte, ale jste to Vy, na které My všichni čekáme.

Neodkládejte to ani minutu. Teď přímo po blogu udělejte akci. Zítra vaše energie klesne. "Zítra" je vaše každoroční smrtící past. Zítra si ještě nikdo nikdy sny nesplnil. Zítra nemá budoucnost.

Jen pomyslete, kdyby tu nebyl úsměv Mony Lisy, čaje v Čechách, kaligrafie a tvé cesty. Kdyby jsi tu nebyl TY, který svým umem měníš svět. Jsi Umělec.

_____________________________________________________________________





Další přelomová zkušenost. Tentokrát s mým oblíbeným číslem 108. Jsi vděčný za to, co v životě máš?

Aktualizace:

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/co-nas-ceka-neni-to-krize-ale-nova-realita_294984.html#.Uuph6T2wZS-

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tomas-sedlacek.php?itemid=22339

Komentáře

17 komentářů:

  1. Milý Kamilku <3
    11.1. v 11:11 jsem poslala sms slečně, která nabízela místo prodavačky u nás v Letohradě. Prodávání je moje srdcovka, vždyť víš.... V pondělí proběhl pohovor, wow, vše šlo podle nejlepšího scénáře, slunce svítilo, já mu vydatně pomáhala...v prodejně bych se střídala s dobrou známou...líbila jsem se...věřila, že to je ono a pojedu na vlně splněných přání...
    DNES večer pecka: sms se sdělením, že vybrali jinou uchazečku. Plakala jsem VELMI. Sama nad sebou, že je to v prdeli... Jenže ono NENÍ!!! Děkuji Ti, půjdu na to od lesa, žádný "až dostanu stálou práci, tak..." TAK, otáčím směr, já řídím... :)
    PS: já vidím pořád 222, nebo 22:22
    Vše je na správné cestě, potkalo mě to NEJlepší....JDU :)
    a to i díky Tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nádherný Iris, ten tvůj drive! Tebe nic zastaví. Jen si na všechno počkej, trpělivost má drahá Iris. Myslím na Tebe.

      Vymazat
  2. Já jsem tak šťastná, že mám tento blog ve svém životě.. A to jen díky tomu, že jsem za studentských let chodila do Tvé čajovny, Kamile!! To, co jsi napsal tentokrát se mě ale dotýká až příliš konkrétně - jsem totiž masérka, která se velmi pomalu odvažuje znovu začít! :-) Víc psát je zbytečné, je jasné, co teď udělám :-) A právě proto, že toto je již po několikáté, co se mi někdo či něco snaží naznačit, že bych to udělat měla. DĚKUJU!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, že jo. A až nebudeš stíhat, přepneš pak už jen na masáže. Většinou je všechno jednodušší než nám "strachy" naplánují. JUST DO IT:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kamile, Tvůj zveřejněný text je přetékajícím kalichem vášnivé optimistické inspirace. Taky jsem si cucla :-) Kéž nikdy nevyschne! Metuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, taky si tu občas cucnu, ne vždy jsem v rauši jako když to píšu:) Díky a někdy na naši super náhodnou setkanou.

      Vymazat
  5. Já už začala. Vytvořila si blog, kam si píšu o věcech, které mě zajímají. Ale jsou dny a témata, u kterých si říkám, jestli to není až moc. Ale pro koho? A tak to třeba nenapíšu. Ale vím, že postupem času budu odvážnější. Je to forma mé relaxace a jednou.....po malých krůčcích se dostávám ke svému vysněnému povolání. Děkuji za kouzelný blog. I já často vídám 22:22. Co to znamená?
    http://lovemylife1414.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Mishko, dvojky párují, jsou partnerské, určitě najdete víc, když zagooglíte, to už je na vás, kam vás odkaz zavede. Hlavně udržujte blog, základ je, že píšete stále. To je celé tajemství úspěchu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Kamile, moc děkuji :-)
    Včera 14.4. mi zase něco dalšího docvaklo.
    A také mám zase o něco radši, i díky Vám, svoje jedničky a čtyřky a vůbec tu krásnou 14. A Život.
    Dobrý den přeju nám všem.

    OdpovědětVymazat
  8. Kamile! Dočetla jsem Tvé dva texty tento a ten co si psal včera... opouštěla jsem blog se všemi možnými pocity, kdy z toho několik z nich mě tlačilo, abych si našla význam čísla 44 (vidím jej poslední cca tři měsíce všude, nejčastěji pokaždé když se v jakoukoliv dobu podívám na hodiny je xy:44 nebo se mi často zasekne video na čase 4:44 apod.)... a tak jsem otevřela stránku a začala hledat, hned při prvním co jsem uviděla, jsem věděla, že se sem dnes vrátím... no uznej, o to se nešlo nepodělit :) přeji krásný synchronní svatomartinský večer :)
    http://www.the-open-mind.com/1111-synchronicity-repetitive-numbers-their-meaning/

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý deň prajem rada by som sa pripojila uz par mesiacov sa stikam z číslom 11.11 a vždy cirou nahodou ale nevenovala som tomu cas až dneška neviem si to vysvetliť ale to číslo vidím vsade....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý deň, vo februári tohto roku som začal vidieť na FB trojciferne čísla na článkoch,fotkách atď. od 111-999 prišlo mi to už nejaké divné tak som začal hľadať. Našiel som na Google že je to správa od anieloch a že každé číslo má nejaký iný význam. Začal som meditovať a dosť mi to pomohlo.
      Dokonca som sa dočítal že vraj som si aktivoval pineal gland (tretie oko) svet teraz vidím ináč ako predtým.zistil som o sebe že som intuitívny empatik, som velmi citlivý a dokážem sa vcítiť do každej situácii človeka viem rozlíšiť somprsvsu od klamstvá, a tak isto aj negatívnu energiu od pozitívnej. Verím v sám seba a tie čísla mi ukazujú cestu. Je to akýsi matematický kod. Som spirituálne založený verím v reinkarnáciu a že smrť je len fyzická. Veľmi veľa som zisťoval ako funguje zakon príťažlivosti,karma, quantova fyzika a podobné.
      Nikola Tesla hovoril "Ak chceš nájsť tajomstvo vesmíru musíš myslieť v energií,frequencii a vibrácií" mal pravdu pretože každá myšlienka má nejakú frequenciu a vibraciu. Je realna hoci je len v hlave ale je to vlastne začiatok zhmotnenia. Čím viac myslíme na niečo tým rýchlejšie si to privolavame do svojho vesmíru. Teraz je 4Jul 2019 a tie čísla vidím všade, dokonca už aj 4ciferne od 1111 až po 9999 samozrejme.. na FB, kde sú lajky komenty zdieľania, na nejakých tabuľkách, na autách veľmi často. Dokonca mám aj riflovu bundu na ktorú som si spravil vzor 777 aby som si priniesol šťastie do života a fakt to funguje. ☺️ Na tomto svete mám isto nejaké posolstvo.
      Mám vytetovaného mimozemšťana so štvorlístokom ( pre šťastie ). Doslova som sa obklopil šťastím ,☺️ keď som mal asi 10 rokov tak som na oblohe videl biele guľaté svetla ktoré poletovali na oblohe popri mrakoch.. fakt to bolo reálne. Nedávno som si zisťoval niečo o pyramidach a zistil som že tam boli Modrý Aviani to sú tí mimozemšťana ktorý maju hlavu vtáka a telo človeka modrej farby.. a niekde som sa dočítal že menia podobu na tie svetla o ktorých som písal.. nejak sa to proste ku mne dostalo.. mal som sen kde som bol v lietajúcom tanieri a fakt to bolo dosť živé.. taktiež somm mal skúsenosť keď som bol v aute a akoby niekto sedel vedľa mňa cítil som to nejako.. 2012? Koniec sveta? Nie len začiatok nového veku podľa Majskeho kalendáru. Sa naša zem prebúdza z 3 dimenzionalneho sveta do 4 a 5.. to znamená že na čo myslíš sa to deje alebo že keď na niekoho myslíš tak sa ti ten človek ozve alebo zavola. Myslel som na mamu dnes a zavolal som jej a povedala mi že na mňa myslela že už mi chcela zavolať. Proste to funguje. To.je tzv telepatia. Ľudia sa spirituálne prebúdzajú. Som vďačný, že môžem žiť v tejto dobe kedy to všetko začína ☺️
      Tu je správa od Modrých Avianov
      ------
      Focus on increasing your service to others and be more loving to yourself and everyone in order to raise your vibrational and consciousness level. Learn to forgive yourself and others (thus releasing karma). This will change the vibration of the planet, raise the shared consciousness of humanity, and change human kind one person at a time -- even if that one person is yourself. They tell us to treat your body as a temple and change over to a higher vibrational diet to aid in the process.
      Takže, začať treba stále od seba to je cesta ,☺️
      Tu je odkaz na stránku jedného človeka ktorý bol vybraný ako intuitívny empatik a bol.zaradeny do Secret Space Program. Ani si neviete predstaviť čo všetko sa deje za touto ilúziou ktorú máme pred očami ☺️ preto treba otvoriť aj tretie oko😉
      https://spherebeingalliance.com/
      Prajem pekný život

      Vymazat
  10. Krásně napsáno������

    OdpovědětVymazat