pátek 19. července 2013

Dělám to, co jsem dělal vždycky, tak proč vás to zvedlo ze židle?

V klidu si dělám to, co celý život, totiž to, že když mě něco osloví, tak to pošlu dál. Pomohlo to mně, je dost možné, že to tak bude fungovat i vám.

Když jsem jel poprvé v životě na rodinné konstelace a uviděl, jak je to mocný nástroj, podruhé se mnou byla již spousta přátel. Psycholog, který konstelace vedl, se smál, prý jestli jsou tu všichni se mnou?

Pak jsem se věnoval feng-shui, bylo až neuvěřitelné, co jsem s ním prožil za objevy a přirozeně jsem o jeho mechanismech mluvil s lidmi. Pamatuji si, obzvlášť, na jednoho kameramana a galeristu, dostal takový nářez, že se v noci sebral a jel z Litomyšle do Prahy, aby zde ihned přerovnal svoji galerii. Byl to šok. Této cesty se již nevzdal a dnes je sám terapeut a majitel rádia pro podobné přístupy.

Když byla v mém životě důležitá meditace, neváhal jsem a třetinu bytu, tedy jednu místnost předělal na "sál dharmy" a udělal ji přístupnou pro veřejnost. Asi si dovedete představit, že pro někoho jsem už byl "blázen."

Také mě dost zásadně, dovolím si říct, osudově, pomohl jeden terapeut, vlastně léčitel. Nemyslím to, že na mě někdo působil rukama a záda už nebolí. Celoroční kurz, pragmatická práce na sobě, krok za krokem přetváření své osobnosti. Jeho přístup byl tak komplexní, že jsem poznal, že tudy vede cesta opravdu pro každého. Uspořádal jsem mu přednášky, na které chodilo v malé Litomyšli i sto lidí. Osobně jsem ho doporučoval u šálku čaje. Lidé se snad jakoby ke mně stahovali, aby se o něm mohli dozvědět. Nakonec jsem způsobil takovou lavinu, že asi dva roky, dle jeho slov, téměř každý přicházel na mé doporučení. Poděkoval mi za sebe a také prohlásil, že takto bylo hodně lidem pomoženo.

Zkrátka když jsem si v něčem jistý, tak se za to postavím a pošlu to dál. A tak město Litomyšl zažilo přednášku irského bioarchitekta, na kterou jsem pozval všechny zastupitele a vedoucího stavebního odboru, neb mi bylo jasné, že to pro ně bude nová věc. Také jsem do města přivedl Anu Pogačnik, která zde představila geomancii. Její otec Marko je světově proslulý umělec a geomant, navrhl i vlajku své země, Slovinsku.

Nemohu zde uvést ani zlomek všeho, co jsem za deset let vyprodukoval v Čajovně v muzeu, zmíním aspoň ještě kultovní přednášku Vlastimila Marka Jak jsme z(mateni) rozumem, kterou již zhlédlo téměř 50000 lidí. Dík patří filmaři Janu Látalovi, který dle domluvy s panem Markem, vytvořil z přednášky takovou tvrdou třešť třicetiletého působení našeho nejvlivnějšího blogera, učitele, hudebníka.

Přednášku najdete tady:



Mimochodem, dnes jsem si video zase pustil a je stále stejně silné, vůbec nestárne. Rozpráší vám vaše myšlení napadrť a složí znovu do nového obrazu, osvícenějšího. Odhaduji, že i dnes pro 95 % populace je Markovo povídání z 95 % zcela nové, revoluční. Mohl by tu být klidně dalších sto let, takový má náskok, je to tím, že celý život sledoval, jak se věci mají a pro nás ostatní, nebude snadné ho dohonit.

Takže takhle to je se mnou. Dělím se o smetanu. Je to část mě samotného.

Na blogu se tedy budete dál setkávat s mým poznáním ohledně vnímání synchronicit. Možnosti tohoto fenomenu jsou tak neuvěřitelně opomíjeny, že už bylo třeba zvednout hlas. Mluvte i Vy o svých zážitcích, povzbudíte ostatní, aby se necítili jako "blázni." A také se budete dozvídat, čím právě procházím, co je pro mě prospěšné a důležité. Chci vám předat co nejvíce smetany. Jak hodně se jí nasytíte, záleží na Vás. Akci, která rozhoduje, zda v životě stojíte nebo se vydáváte vpřed, za Vás nikdo udělat nemůže. Synchromysl blog je tedy takový rozcestník. Nic víc, nic míň.

Foto: Kamil Novotný
Příště se dozvíte, jak jsem procestoval zdarma půl Evropy, stravování a letenky byly zadarmo a přitom jsem byl vzděláván těmi nejlepšími evropskými kouči v těch pro mě nejprospěšnějších záležitostech.

Víte, co je prostě báječné?

Že Vy to můžete mít taky.

Vlastně můžete mít všechno, co se vám zamane.

____________________________________________________________

P.S.: Zen v kostce. Myong Haeng Sunim. Další vysílání z čajové Litomyšle. 




Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat