čtvrtek 11. července 2013

Proč jsem nejlepší bankéř na světě a jak jsem právě zlikvidoval bankovní sektor

Lidé mně volají, píší, ptají se, co se přesně stalo v mé hlavě, že se mohla tak změnit moje finanční realita. Ale já jsem neudělal nic jiného, než že jsem se stal svobodný.

Jednoduše jsem opustil všechny ty kraviny o nečistotě peněz, co se do mě za život uložily. Teprve dnes jsem normální, čistý, to předtím jsem byl postižený. Jako drtivá většina populace. Sorry, ale nejde tomu uniknout. Stačí, aby se k vám naklonila babička, co zažila válku nebo to chytnete od kamarádů. 


Všimli jste si, jak vám v rodině vštěpovali, aby jste se naučili šetřit? Česká specialita. Nekupovat blbosti a být rozumný je v pořádku, ale trik je v tom, že peníze se vydělávají, ne šetří. A tak jste mistři světa v šetření, a peníze nechápou. Ty jo, kdy už nás začne vydělávat?

K věci. Jsou lidé, kteří například za jeden den školení vydělají půl milliónu korun.  

To je už opravdu příliš, co myslíte? To je neslušné, takový příjem. Vždyť každý slušný člověk, který...

A to je právě ONO. Jste nečistí. Nejste jako děti. Vidíte za tou částkou něco špinavého. 
Ale kde tam ta špína je? Nebo že by to bylo jen ve vaší hlavě?

Smůla je, že já vám právě do té hlavy vidím. Mě neoblafnete. Jak to? Protože jsem byl stejný. Měl jsem takových čísel plnou hlavu. Jak může někdo takhle vydělávat? 

A tak jsem napsal dopis. Je to dopis pro všechny, co přemýšlejí a mluví o podvodnících, pro všechny, které starý dobrý Kamil zradil a stal se nepochopitelným.

Milý občane, 

nezvládl si fakt, že někdo za jeden den semináře inkasuje půl milionu korun. Mnoho let pracuješ, jsi slušný občan, spoříš a obešel jsi všechny banky. Nakonec se to vyplatilo. V druhé a třetí bance ti nabídli výnos 4,5 % ročně, a ve čtvrté měli produkt, který zaručoval 5,5 %, a to s minimálním rizikem!

Občane, ovčane, všechno je jinak.

Naletěl jsi. Spadl jsi do předraženého hrnce.

"Celý život makej, ukládej a možná, pokud krize dovolí, mi ti pak dáme, pokud budeš řádně platit poplatky, až 5,5 % ročně." 

A co kdyby jsi to udělal jednou jinak? Neinvestoval u někoho jiného, ale investoval u sebe?

S přáním brzkého probuzení 
nejlepší světový bankéř
Kamil

Chápete? Dovedete si vůbec představit Váš roční výnos v procentech? Můj je zatím v tisícovkách procent a stále se zvyšuje. Každá koruna investovaná do sebe se mnohonásobně vyplatí. 

Je to tak. Tohle je konec bankovního sektoru. Promiňte, ale pokud si můžete vybrat mezi 5,5 % ročně a celoživotní proměnou své, která vám může přinést miliony, co si vyberete?

Co když se to dozví rodina? Ty jsi mohl, ale nezměnil jsi to. A co sami před sebou? Teď na seminář nepojedu, až někdy jindy. Až příště, až budu mít víc ušetřeno. Vždyť takhle melete furt. A za tu dobu jste nezměnili vůbec nic. 

A tak troubím, hlásám.

Investujte do sebe, opusťte sektor, který není váš, ale bank.

Máte plány? Vize? Chcete pomáhat ostatním? K tomu budete potřebovat - peníze! 

Také patřím k lidem, kteří mění sebe a s tím i celý svět.

Jak změním svět jako chudák a jak jako člověk s dostatkem prostředků?

Že ponesu někomu odevzdat svých krvavě uspořených xxx na 5 % úrok?

Už chápete všechny ty slogany typu - pro bohatší život? Ale oni mluví o svém životě, o životě, který jim zařizujete tím, že jim odevzdáváte své peníze.

Buďte podnikaví.

Neseďte s rukama v klíně a nečekejte, že takto zbohatnete. Takové "riziko" je opravdu minimální. 

Ok, říkáte, že vydělávat velké částky je nemorální. Zajímalo by mě, jaké osobnosti by se v tomto pytli ocitli? No jasně, většina vašich oblíbenců, to vám nedošlo? Nejosvícenější vizionáři, spisovatelé, lídři, atd. 

Václav Havel byl milionář, Paulo Coehlo, když vydá knihu, prodá jich mnoho tisíc za hodinu, pěkný podvodník. A tak bych mohl pokračovat. 

Znám spoustu lidí, kteří se celoživotně potýkají s jakýmsi nepochopitelným "kouzlem," které způsobuje, že ať dělají, co dělají, peníze k nim neproudí. 

Cítím to jako povinnost, upozornit vás na příležitost, jak téměř zadarmo, zlomit dosavadní "prokletí."

Patřím k těm, kteří to mají již za sebou.

Jsem nejlepší bankéř na světě. 

Kdyby takto moudře investovali i ostatní, v tomto státě by záhy došlo ke skutečné transformaci.

Slyšel jsem, že pouhých 5 % uvede do pohybu celek. Je to obecný princip fungování. Ostatně to všichni známe, v listopadu 89 to bylo možná i méně.

Pojďte se stát součástí revoluce. Pojďme prodělat převrat v našich hlavách, který způsobuje, že si závidíme, škudlíme, a tak se stahujeme dolů. Pojďme vydělávat tak, abyste z toho v polovině života, nebyli celí "vydělaní" a peníze nikde.



foto: autor
Pojďme dosáhnout "bohatší" mysli, dejme tomu jako Němci nebo Švýcaři. 

Tomu říkám Mise, tomu říkám Poslání.

Komentáře

4 komentáře:

  1. Díky za super článek. Přesně tak to vidím a cítím.
    Neurorestart peníze mám za sebou. S čistým svědomím všem doporučuji. Pro toho, kdo hledá cestu povinné. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na dobu, kdy takto čistí budeme všichni :)

      Vymazat
  2. Ahoj Kamile! Tedy, klobouk dolů. Setkali jsme se na dvoudenním semináři s Jirkou a Magdalenou v Praze. Padli jsme si do noty (zvláště po fázi osobního dopisu). Líbil se nám i Tvůj projev neklidné vitality. Je nádherné sledovat, jak právě krystalizuje a Ty ji s nadšením kultivuješ. Přeji Ti spoustu báječných nápadů a těším se za nás (Mirek a Dana) na "náhodnou" setkanou. Držíme Ti pěsti. Mirek

    OdpovědětVymazat