neděle 17. května 2015

Emoce jako klíště, klíště jako emoce.

Loňské léto se na mě přisálo klíště. Musel jsem najít, kde si ve svém vnitřním světě způsobuji "odsávání" životodárné mízy, když už se věc realizuje zvenčí. A následně jsem musel provést změny ve svém životě. 


Rajčatové srdce. foto:autor

Vše souvisí se vším. Mikrokosmos a makrokosmos. Jak uvnitř, tak na povrchu. Jak na zemi, tak na nebi. Synchronicita je realita. 

Klíště bylo infikované, udělalo se mi červené kolečko okolo kousnutí. Takže doktor. Během deseti let provozování čajovny jsem nebyl u lékaře, v roce 2012 jsem vděčně užil chirurgických služeb po zlomenině kotníku a nyní v Praze jsem šel naslepo k nejbližšímu obvodnímu lékaři a přihlásil se tam. 

Dostal jsem antibiotika na pět nebo šest dnů, což se rozcházelo s důrazným doporučením na stránkách www.borelioza.cz absolvovat aspoň čtyřtýdenní léčbu. Zmínil jsem tuto skutečnost v ordinaci a odměnou mi byla krátká přednáška o internetu a jeho úskalích. Prohlásil jsem, že uvedenému zdroji a serveru plně důvěřuji, protože shromáždil a pracuje s několika desítkami tisíc dotazů na toto téma.

Je to zvláštní pocit se vyžadovat léčby na vlastní žádost a nedostat ji. Měl jsem horečky a sílu na shánění dalšího lékaře neměl. Kolečko nemizelo, doktorka mi provedla krevní testy a výsledky byly jasné. Měl jsem je, milé borelie. Konečně jsem dostal delší léčbu, léky mi vyšly na něco přes tři týdny. Další test po měsíci už byl ok. 

Ale to hlavní až nyní. Je to oficiální lékařské vyjádření, ale po borelióze léčené klasikou medicínou je vám sděleno, že ve vaší krvi borelie už zůstanou navěky. Současná léčiva si s nimi neumí poradit úplně.

To jsem nechtěl a dostal jsem tip (díky Báro) na informační medicínu od doktora Josefa Jonáše, průkopníka alternativní medicíny u nás, jehož legendární kniha Křížovka života na mne zhlížela od nepaměti z rodičovské knihovny. 

Nechal jsem se přeměřit na přístroji Salvia, který spolehlivě borelie stále diagnostikoval v různých částech těla a dostal kapičky Spirobor.
A jsem v cajku. 

Letos jsem si celý svůj "klíštěcí" program zopakoval. Tentokrát ve vztahu. Bez klíštěte, stálo mne to "jen" emoce. Ale princip byl stejný. 

Moje srdce explodovalo jako rajče. 

Nemoce jsou emoce a ne, že ne. A už se nechci vracet do stálé emoční kličky, dostávat štípance. Chci si pohlídat svou krev. A tak se budu sledovat pana Mudr. Jonáše, jak to s těmi emocemi-nemocemi je a jak na to. 

Už nechci nezdravé n-emoce. 

Legenda, snad i guru, který pomohl statisícům lidí ke zdraví MUDr. Josef Jonáš.

P.S.: Paní doktorko, to byste mi nevěřila, jak jsem rád, že je tu internet.
______________________________________________________________________

Jaké jsou vaše zkušenosti s vlastní aktivitou u doktora? Cítili jste se respektováni? Dáváte přednost západní medicíně nebo i pohledům z jiných části světa? Sdílejte svůj Příběh, jen tak se věci dají do pohybu, jen tak se změní současné paradigma. Nikdo to za vás neřekne, nikdo jiný to za vás neudělá. My jsme ta změna, co tu tvoří nový svět. 

Příběhy do projektu 10 000 okamžiků posílejte na synchromysl@gmail.com

Váš příběh je důležitý. 

Více o projektu zde.

Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat